Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Pokaż wszystkie komentarzeNie zgadzam się z tym co mówisz. Znam wiele osób, które od wielu lat jeżdżą na motocyklach i są bardzo dobrymi kierowcami i kiedy w końcu chciały zdać kat. A, bo jeżdżą na dużym motocyklu ale z kat. A1 to nie mogły przejść placu. Po pierwsze- gladius- motocykl, który nie jest przyjazny dla początkujących kierowców, po drugie wyśrubowane zadania na placu. Ósemka i slalom wolny ok (pomaga opanować wolną jazdę miedzy samochodami, ale czemu nie możesz się podeprzeć nogą?), omijanie przeszkody przy 50 km na godzinę - ok (omijanie dziur itp), ale nie rozumiem już slalomu szybkiego między słupkami z odpowiednią prędkością. Czemu nie zrobić szybkiego slalomu na możliwości początkującego? Przecież nie każdy musi od razu robić takie rzeczy i z taką prędkością.Jak się czegoś nie umie robić, to się po prostu zwalnia na drodze i tyle a nie gna aby wyrobić normę. Może masz po prostu talent i dlatego zdałeś od razu, a może miałeś szczęście i lepszą odporność na stres. Na pewno ten egzamin nie sprawdza praktycznych umiejętności na drodze, a na pewno nie daje umiejętności na drodze . Bo umiejętności to lata praktyki. Egzamin ma dawać podstawy, aby początkujący kierowca wsiadł na motocykl i nie zabił się na pierwszym lepszym zakręcie lub skrzyżowaniu, a całą resztę opanowuje z czasem. U nas niestety o tym się zapomina i wymaga się od początkujących, aby wykonywali manewry bezbłędnie i perfekcyjnie jak stare wygi. Chodzi o to aby oblać dużo ludzi a nie o to aby sprawdzić czy się ktoś na drogi nadaje.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza